Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu

Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland

In 1991 en 1998 hebben Riny en ik reizen gemaakt naar Nieuw Zeeland. De eerste keer met een geleende auto van vrienden, de tweede keer met een gehuurde auto. Beide keren hebben wij het Noorder en het Zuider Eiland doorkruist, waarbij wij overnachten op campings in een kleine iglo-tent van onze kleinzoon.
Na het overlijden in 2011 van Riny, heb ik besloten om nog één keer naar NZ terug te gaan. Om herinneringen op te halen en om onze Vrienden Henriette en Jan en Linsey en Archie weer te ontmoeten. Deze keer wel met wat meer luxe, namelijk in een campervan.

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2013

Een verlate terugblik

10 December 2012

Een waardig besluit van een heel mooie reis

09 December 2012

Pannenkoeken zonder stroop

08 December 2012

En we gingen met een zucht, naar boven in de lucht

07 December 2012

The One Lane Bridges Highway
Dries

Ik ben sinds mei 2011 weduwnaar. Mijn leeftijd is 79 jaar en ik woon in Apeldoorn. Samen met mijn vrouw Riny heb ik diverse reizen gemaakt naar Nieuw Zeeland, Zuidelijk Afrika en Canada. Daarnaast elk jaar caravanvakanties in Europa.

Actief sinds 16 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21086

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 14 December 2012

Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland

Landen bezocht: