Morgen begint de grote reis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu Morgen begint de grote reis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu

Morgen begint de grote reis

Blijf op de hoogte en volg Dries

30 Oktober 2012 | Nederland, Apeldoorn

Koffers zijn gepakt, alle reispapieren zijn in orde, boarding passen geprint, dus het enige wat nog rest is dit verslagje maken, dan de laptop afsluiten en inpakken.

Mirjan komt mij morgen om half negen afhalen om mij naar Schiphol te brengen. Om half één vertrek naar Hongkong, waar ik na 11 uur vliegen s'morgens om 7 uur aankom. Veertien uur later vertrek voor weer een vlucht van 11 uur aar Auckland en dan kan ik zaterdag aan de grote reis met de camper beginnen. Best spannend, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een mooie reis gaat worden.

Nu dus afsluiten. Het volgende bericht komt vanuit Nieuw Zeeland

  • 30 Oktober 2012 - 20:13

    Narda En Cor:

    Wij wensen je een hele fijne vakantie zonder pech. En gezond weer thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dries

Ik ben sinds mei 2011 weduwnaar. Mijn leeftijd is 79 jaar en ik woon in Apeldoorn. Samen met mijn vrouw Riny heb ik diverse reizen gemaakt naar Nieuw Zeeland, Zuidelijk Afrika en Canada. Daarnaast elk jaar caravanvakanties in Europa.

Actief sinds 16 Okt. 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 21090

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 14 December 2012

Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland

Landen bezocht: