Nog twee weken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Blijf op de hoogte en volg Dries

16 Oktober 2012 | Nederland, Apeldoorn

Ineens gaat het heel erg hard. Nog 2 weken en ik vertrek naar Nieuw Zeeland. Alle reispapieren heb ik al ontvangen, mijn routes over Noorder en Zuider Eiland heb ik al uitgewerkt. Ik ga geen campings reserveren, voor 1 campertje zal er wel altijd plaats zijn. En zo niet dan rijd ik door naar een volgende camping.

Het grootste probleem op dit moment is de verdeling van mijn bagage over de koffers. Ik mag 1 koffer van 20 kg meenemen als ruimbagage en 1 handkoffertje van 7 kg. Dat is niet veel, vooral niet als de koffers zelf ook al een behoorlijk eigen gewicht hebben (3,5 en 2,5 kg).

Verder krijg ik in de komende 2 weken nog een nieuwe bril, ik heb al een nieuw gebit, maar dat moet nog iets worden aangepast, en volgende week maandag krijg ik nog een kleine ingreep bij de kaakchirurg. Dan zijn er ook nog een aantal bezoeken die ik moet afleggen, wordt mijn zoon aan zijn heup geopereerd en zijn er nog 2 kleinkinderen en een schoonzoon die hun verjaardag vieren.
Wat zal ik blij zijn als ik woensdag 31 oktober in het vliegtuig naar Hongkong stap. Heerlijk 11 uur om lekker uit te rusten (jaja !?).

Tenzij er nog iets bijzonders te melden is, komt het volgende verslag uit Nieuw Zeeland. Ik heb de campings geselecteerd op de aanwezigheid van WIFI, dus dat moet niet veel problemen opleveren.

Tot dan, Dries

  • 16 Oktober 2012 - 17:29

    Mirjan:

    Wat een supersite heb jij weten aan te maken. Natuurlijk gaan we je alle dagen "volgen" via deze site en skypen. Maar natuurlijk tot 31 oktober simpel met de telefoon of een kop thee/koffie.
    Ondanks je nog drukke programma wel goed in je agenda plaatsen dat de taxi er om half negen is 31-10
    Knuffel Mirjan

  • 17 Oktober 2012 - 17:16

    Fred En Grada:

    Hallo Dries bedankt voor de eerste mail.
    We gaan je zeker volgen tot het einde van de reis en hopen dat alles goed gaat totdat we elkaar
    op schiphol weer afhalen.
    Maar we hebben nog wel contact voor je gaat.

  • 17 Oktober 2012 - 17:28

    Narda En Cor:

    Hoy Dries, Je ziet het werkt. Wat gaat het snel. Je gaat er vast mooie reisversalegen op zetten die wij w
    Groetjes van onseer met heel veel belangstelling zullen gaan lezen. Ga er van genieten en we je zien je morgen nog.

  • 18 Oktober 2012 - 22:31

    Narda:

    Ik zie dat ik verkeerd heb onderbroken in mijn vorige tekst. Dat moet natuurlijk :Je gaat er vast mooie reisverslagen op zetten die wij weer met veel belangstelling zullen gaan lezen.Groetjes van ons.
    Dit is zo wel duidelijker.
    Narda

  • 23 Oktober 2012 - 16:42

    Bob En Martha:

    Dag Dries.
    Wij wensen je een hele fijne reis toe. Geniet er van. We houden wel contact.
    Een hartelijke groet van
    Bob en Martha

  • 24 Oktober 2012 - 16:55

    Narda:

    Zo joh wat een knappe kerel. Leuk een heel ander gezicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dries

Ik ben sinds mei 2011 weduwnaar. Mijn leeftijd is 79 jaar en ik woon in Apeldoorn. Samen met mijn vrouw Riny heb ik diverse reizen gemaakt naar Nieuw Zeeland, Zuidelijk Afrika en Canada. Daarnaast elk jaar caravanvakanties in Europa.

Actief sinds 16 Okt. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 21147

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 14 December 2012

Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland

Landen bezocht: