Het is warm in Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu Het is warm in Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Dries Diersmann - WaarBenJij.nu

Het is warm in Hongkong

Door: Dries Diersmann

Blijf op de hoogte en volg Dries

01 November 2012 | Hong Kong, Hongkong

Een snelle eerste etappe naar Hongkong. Vliegtuig vertrok iets te laat uit Amsterdam, maar kwam een half uur te vroeg aan in Hongkong. Helaas had ik met het reserveren van de stoel een vergissing gemaakt. Het was de slechtste stoel uit het hele vliegtuig. Erg krap en weiig mogelijkheid om je benen te verzetten. Ik had dezelfde stoel voor de vlucht naar Auckland gereserveerd, maar dat heb ik maar gewijzigd.

Goed geslapen in het daghotel en heerlijk een douche genomen. Zit nu aan een lekkere warme maaltijd en geniet van het uitzicht over de luchthaven. Mooie blauwe lucht en het is warm, ik schat zoiets van 27 graden.
Ga nu maar de middag doorbrengen met winkels kijken.

Tot de volgende keer, Dries

  • 01 November 2012 - 08:55

    Monique:

    zonde dat je niet lekker zat, maar geniet maar van de reis

  • 01 November 2012 - 11:30

    Narda :

    Jammer dat de keuze van stoel niet goed was. Je had het zo goed voorbereid, maar gelukkig is het voor je terug reis veranderd. Je hebt al beter weer dan hier want dat is hopeloos.Koud en vooral nat. Vermaak je met winkels kijken maar let op je kilo`s. Want het moet ook weer mee terug.

  • 01 November 2012 - 17:53

    Ans En Frans:

    Hoi Dries.
    Mooi dat het vlot ging maar van een zeer ervaren reiziger als jij had ik niet zo'n slechte stoelkeuze verwacht. Vreselijk jammer man. Zeker op zo'n lange vlucht. Hopen maar dat volgende vlucht beter gaat. Nog plezier daar in Hong Kong en heel goede reis verder.
    Groetjes
    Ans en Frans

  • 01 November 2012 - 21:36

    Mirjan:

    Hallo pa. Wanneer je dit leest heb je er al weer heel veel vliegmiles opzitten. We hopen voor je dat je het gedeelte van hongkong naar auckland echt veel beter hebt kunnen zitten. Verder blijven we je volgen via je site en natuurlijk af en toe skype. Knuffel uit een inmiddels koud en nat apeldoorn. Mirjan

  • 02 November 2012 - 03:20

    Bep En Peter:

    Hoi Dries,
    Je 3 berichten goed ontvangen. Je zal nu wel in N.Z. zijn. Dan gaat de vacantie echt beginnen ! Heel veel plezier en geniet van elke dag. Verlang maar niet naar het kikkerland, want 't is hier knudde met een rietje.
    Groetjes van Bep en Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dries

Ik ben sinds mei 2011 weduwnaar. Mijn leeftijd is 79 jaar en ik woon in Apeldoorn. Samen met mijn vrouw Riny heb ik diverse reizen gemaakt naar Nieuw Zeeland, Zuidelijk Afrika en Canada. Daarnaast elk jaar caravanvakanties in Europa.

Actief sinds 16 Okt. 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 21078

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 14 December 2012

Mijn derde bezoek aan Nieuw Zeeland

Landen bezocht: